Главная | Регистрация | Вход | RSS | Понедельник, 13.05.2024, 14:10 | ||||||||||||||||||||||||||||
. | |||||||||||||||||||||||||||||
Открытый урок Вырёс шкул.нчи 1А класра ирттерн. чёваш ч.лхи
урок.н план-конспекч.? Тема% Урок-=ул-=\рев? Т.ллевсем%1? Ачасен =ыхёнуллё
пуплевне аталантарасси? 2? Ч.р чунсем, =им.=сем т.ссем =инчен
в.реннине аса илсе =ир.плетесси? 3? +и, юрат, пурён глаголсемпе пуплевсе
усё курма в.рентнине =ир.плетесси? 4? Асаннене хисеплеме, чер чунсене юратма в.рентесси?
Ансёр план? 1?
Урока й.ркелесси? 2?
Ч.лхене аталантарасси? 3?
В.реннине аса илесси? 1) Т.ссем 2) «Пахча-=им.=» станцй. 3) «Вёрман» станций. 4) Т.ссем 5) Килти ч.р чунсем? 6) «Юмах» станций. 4?
П.т.млет\? 5?
Ачасен .=не хакласси? 1? Урок юхём.? Урока
и.ркелесси? -Ачасем тёрёр! Ырё кун, ачасем! -Ырё кун,
Альбина Николаевна! -Ачасем, ларёр? 2?
Челхене аталантарасси? 1)-А сейчас повторим звуки? Ачасем, кётартёр-пысёк упёте м.нле й.к.лтет? (.-.-.); =ил м.нле в.рет? (=-=-=); кашкёр м.нле \лет? (\-\-\). 2)-Маттур! Хал. ман хы==ёк =ак сёмахсене калёр: хёяр, купёста, кёшман; тил., ч.р.п, киш.р; =арёк, =.рм улми, =ёмарта, =ук; х\ре, \сет. 3?
В.реннине аса илсе =ир.плетесси?
-Паян эпир сир.нпе юмах т.нчине каятпёр? Унта =итме эпир т.рл. .=сем тёватпёр, м.н в.реннине аса илетп.р? Сир.н тимл. пулмалла, тёрёшса .=лемелле, сёпайлё пулмалла?(-Сегодня у нас необычный урок. Мы отправимся в путешествие в страну волшебных сказок. Готовы в этом? Вам придётся выполнять разные задания, чтобы попасть в”страну волшебных сказок”. Вы должны быть активными, внимательными. Будьте вежливы. На чем можно путешествовать? (на поезде, на пароходе, на машине) Мы отправимся в путешествие на поезде. (Ку м.н – ку пёравус?) Ачасам пёравус =ине ларатпёр та тапранса каятпёр? Айтёр, юрё юрлатпёр (Давайте, споём песню о паровозе.) Паравоз, паравоз, новенький, блестящий. Он вагон и повёз.
Словно настоящий. Пёравус, пёравус, =.н. тата сим.с. Вакунсем унён нумай. Ачасемпе тулнё. 4? Т.ссем? Но паравоз почему-то не едет. Чтобы открыть себе дорогу, вы должны
собрать этот цветок по лепесткам. Выходим по-одному. Если цвет лепестка (можно)
правильно назовите, то лепесток можно приклеить. – У нас получился цветок. А
теперь ещё раз назовём все цвета. Настя, назови все цвета,
начиная с белого. (начиная с желтого).
-Здесь у меня схемы. Названия каких лепестков подойдут к моим
схемам. -Игра «Лапки-царапки». 5 ? Пахча
=им.=. 1) -+итр.м.р. «Пахча-=им.=» станций.. Ачасем, ку лавкка. Анчах пахча-=им.=. =ук. В.сем =инчен
каласа парёр та витринёна хуратпёр. -Ку киш.р. Киш.р х.рл., тутлё. Киш.р-пахча-=им.=. (Станция «Овощи» . Помогите оформить витрину магазина. Если
правильно расскажете об овощах, то этот овощ можно поставить на витрину.) 2)
–Хал. =ак
пахча-=им.=сене сутатпёр, кам сутать, кам илет? Кар=инккасене
илме ан матёр? (А какой магазин без продавца. Овощи нужно продать как мы это
сделаем? Для овощей у всех есть корзины. Овощи туда положим.) Продавцом будет-Настя, покупателем Федор. -Ырё кун, … . -Ырё кун, … . -Пар мана, тархасшён, хёяр. -Ил, тархасшён. -Тавта пу=. Манён хёяр пур. Эп. хёяр =иет.п. -Сывё пул, … . -Сывё пул, … . 6? «Вёрман» станций.. 1) –Ачасем, пёхёр, ку м.н? –Ку вёрман. Ку кам? – Ку тухтёр. Тухтёр й.рет. (Как вы думаете, почему доктор Айболит
плачет. Ему нужно лечить зверей, а он забыл их названия. Да не оставить же
доктора Айболита в беде. Давайте поможем. Всех зверей соберем к нему, по одному
выходим и вспомним, какие звери водятся в лесах) -Ку упа. Упа хёмёр. Упа пыл юратать. Упа вёрманта пурёнать –Упа, тил. – в.сем м.нле ч.р чунсем? (Тескер ч.р чунсем) М.н =инчен сёвё п.летп.р? 2) -А сейчас их пора лечить. -Кам тухтёр, кам ч.р чун
пулать. -Ырё кун, … . -Санён м.н ыратать. -Манём хырём ыратать. -Эмел ил, тархасшён. -Тавта пу=. 3) Числосем. -Ку м.н? –Ку ч.р.п. -Ч.р.п.н м.н пур? – Пан улмисем. (А у ежика яблоки не простые. Сзади –
числа. Ежик эти яблоки съест тогда, когда вы без ошибок назовёте все числа.) -10 таран шутлатпёр. -Каялла шутлатпёр. 4) -Вёйа «шёши ё=та?» -Хал. ч.р.пе пулёшатпёр. (Ч.р.п.н пан улми
хы=.нче м.нле число;) 4) /керч.кпе .=лени. -Ми=е упа =ури? -Ми=е тил. =ури? -Ми=е кашкёр
=ури; Малалла каятпёр! 7?
«Юмах т.нчи»
станций.? -«Вот мы и
приехали в страну волшебных сказок. Кто нас встретит?» -Ку кам? -Ку Анюк -Ырё кун,
ачасем! Манён асатте тата асанне пур. Асаннен килти ч.р чун.сем =ухалнё. Ачасем пулёшатпёр-и асаннене; ,не тата пёру? Качака тата качака путекки?
Кушак тата кушак =ури? ??? ??? ? -В.сем м.нле ч.р чунсем;(килти) 8?Юмах «Пых!» 9?П.т.млет\. |
|